P P C D O K T O R
Logo

Optimalizace PPC kampaní

Optimalizace PPC kampaní by měla ideálně následovat po bezplatném auditu kampaní, který nabízím. Jejím cílem je zlepšit výkon vašich reklam. Každou optimalizaci zahajuji rozšířením seznamu klíčových slov – oblastí, která bývá často opomíjená, přesto nabízí výjimečný poměr cena/výkon. Za několik hodin práce lze ušetřit desítky tisíc korun ročně.

Hodně záleží na stáří vašeho reklamního účtu a částce, kterou jste již do reklamy investovali. Pokud váš účet běží například 10 let, může představovat „zlatý důl“ se statisícovou hodnotou. Ideální je, pokud inzerujete jak na Google Ads, tak na Skliku. Sklik na rozdíl od Googlu zobrazuje všechny vyhledávací dotazy, na které se vaše reklama zobrazila. Z těchto dat mohu vytěžit stovky až tisíce vylučovacích klíčových slov a překopírovat je do Google Ads.

Pokud se jedná o nový účet (např. 1–2 roky starý), není důvod k obavám. Pomocí vhodných nástrojů lze získat tisíce dotazů, ze kterých vytvořím rozsáhlý seznam vylučovacích klíčových slov.

Příklad z praxe: firma zabývající se prodejem a instalací jednotek na rekuperaci tepla. Bohužel inzerovala – stejně jako její konkurenti – na naprosto nerelevantní dotazy, například:

  • rekuperace auto
  • rekuperace energie do sítě
  • rekuperace brzdné energie
  • rekuperace elektrokolo

Stačilo by investovat hodinu či dvě do analýzy klíčových slov – tyto nevhodné dotazy není těžké odhalit. Práce s vylučovacími klíčovými slovy bývá často podceněna. Pokud budete mít dostatečně robustní seznam, získáte výhodu oproti konkurenci. Inzerenti, kteří cílí na nerelevantní dotazy, za PPC reklamu platí výrazně více než vy.

Kromě vyřazení nerelevantních slov je důležité vyloučit i dotazy, které sice jsou relevantní, ale cílené v jiné reklamní sestavě. Tím zlepšíte výkon kampaní a získáte přesnější statistiky pro vyhodnocování.

Následně kontroluji strukturu kampaní a reklamních sestav. Čas od času narazím na zboží či služby, které klient již nenabízí. Například estetická klinika inzerovala na umělé oplodnění, které na webu vůbec neměla. V takovém případě reklamu ihned pozastavím – a cena za konverzi klesne prakticky okamžitě.

Další možností, jak zlepšit výsledky, je vypnutí vyhledávací reklamy v tzv. partnerské síti vyhledávání, kde bývá cena za konverzi často násobně vyšší.

Analyzuji také výkon jednotlivých kampaní podle různých kritérií, například podle lokality. V některých případech mohu zjistit, že 80 % objednávek pochází ze dvou krajů – v těchto regionech pak mohu navýšit cenu za zobrazení, abych získal více konverzí. Naopak pokud reklama v některé lokalitě dlouhodobě nevykazuje výsledky, zvážím její omezení. Stejný postup lze aplikovat i podle demografie.

V reklamním účtu mohu rovněž identifikovat produkty či služby, které jsou pro klienta ztrátové. Po konzultaci s klientem doporučuji jejich inzerci omezit nebo zcela zastavit.

Planning and sketching

Modern and unique design practically point of view, it risks not meeting the huge expectations

Team working

Modern and unique design practically point of view, it risks not meeting the huge expectations

Flowchart and wireframe

Modern and unique design practically point of view, it risks not meeting the huge expectations

User experience Testing

Modern and unique design practically point of view, it risks not meeting the huge expectations

We replace unreliable wirefreme and expensive agencies for one of the best organized layer.

Sape
Receive your design within a few business days, and be updated on the process. Everything you need for a digitally driven brand. Defined proposition. Conceptual realisation. Logo, type, look, feel, tone, movement, content – we’ve got it covered.
Getting your brand message out there. We create dynamic campaign creative that engages audiences, wherever they are most talented. Bring your brand to life, communicate your value proposition with agile setup across creativity.

Product making for friendly users

Our design services starts and ends with a best-in-class experience strategy that builds brands. Through a process of iteration and prototyping design interfaces that bring joy to people
Our design services starts and ends with a best-in-class experience strategy that builds brands. Through a process of iteration and prototyping design interfaces that bring joy to people
Our design services starts and ends with a best-in-class experience strategy that builds brands. Through a process of iteration and prototyping design interfaces that bring joy to people
Our design services starts and ends with a best-in-class experience strategy that builds brands. Through a process of iteration and prototyping design interfaces that bring joy to people
Our design services starts and ends with a best-in-class experience strategy that builds brands. Through a process of iteration and prototyping design interfaces that bring joy to people

Work with us

We would love to hear more about your project

Společně dáme Vašemu podnikání nový impulz k růstu  

Kontaktujte nás

Dobrušská 880/6 Praha 4 14700 – Bráník

Kontaktujte nás

    ©  2025 | PPCdoktor.cz

    © 2022 – 2025 | Alrights reserved by Wealcoder
    Email

    Potřebujete pomoc s PPC?

    08:00 - 16:00

    Pondělí – pátek